Jeżeli komuś nie działa PILOT prosimy o kontakt



  • Jeżeli komuś nie działa PILOT prosimy o kontakt.

    Prosimy o informacje:
    1. jaki problem (wcale się nie uruchamia aplikacja na telefonie/tablecie, lub może wyskakuje jakiś błąd?)
    2. jaka wersja Androida (np. 2.3, 4.1)
    3. model telefonu/tabletu (np. Samsung Ace)
    4. czy telefon i komputer są w tej samej sieci?
    5. czy program na PC nie jest blokowany przez firewall/antywirusa?
    pamiętajmy że jest firewall windowsowy i możliwe dodatkowy program
    6. jaki windows (XP, 7, 8, 8.1)?
    7. czy router jest od jakiejś kablówki (np. Dialog, Multimedia) i jakiej?

    Postaramy się super szybko naprawić problem!!!
    Avatar użytkownika
    Arczi
    Administrator
     
    Posty: 122
    Dołączył(a): 25 sie 2008, o 15:14



  • Aplikacja po włączeniu się i połączeniu z internetem zawiesza się i wyłącza. Wersja androida - 4.1.1, telefon Prestigio Pap4500
    Qlek
     



  • Witam

    Aplikacja nie chcę mi się włączyć na moim smartfonie. Mam Sony Xperie Neo V z Androidem 4.0.4.

    Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
    Lobo
     



  • Podczas sterowania myszka z telefonu aplikacja na komputerze po chwili sie wykrzacza. Za kazdym razem.

    Telefon: Samsung Galaxy S4, Android 4.2.2 Jelly Bean
    Avernalis
     




  • Czy Aplikacja na PC to wersja 1.1 ?
    Avatar użytkownika
    Arczi
    Administrator
     
    Posty: 122
    Dołączył(a): 25 sie 2008, o 15:14



  • Xperia Arc S. Android wersja 4.0.4. Pilot nie łączy się z komputerem mimo poprawnego adresu IP i portu. Przez internet również nie działa.
    bumekm
    Czytacz
     
    Posty: 1
    Dołączył(a): 31 sty 2014, o 23:34



  • Tak, aplikacja pilota to 1.1. Jednak to sam AllPlayer się wykrzacza (v. 5.8).
    Avernalis
     



  • bumekm napisał(a):Xperia Arc S. Android wersja 4.0.4. Pilot nie łączy się z komputerem mimo poprawnego adresu IP i portu. Przez internet również nie działa.


    Po zainstalowaniu aplikacji na PC:
    http://www.allplayer.org/ALLRemote/ALLRemote.exe
    i jej uruchomieniu i uruchomieniu aplikacji na telefonie
    telefon z PC powinien się połączyć sam - nie trzeba wpisywać IP do smartfonu.

    IP w smartfonie powinno się wypełnić samo po kilku sekundach maksymalnie - czy tak jest?

    Czy zainstalował Pan aplikacje na PC?
    I czy aplikacja na PC nie jest zablokowana przez firewall?
    Avatar użytkownika
    Arczi
    Administrator
     
    Posty: 122
    Dołączył(a): 25 sie 2008, o 15:14



  • mnie nei dziala wogole allplayer
    mati
     

Następna strona


Powrót do ALLPlayer 1.0 i Pilot do ALLPlayera dla Android




Informacja
  • Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron