Błąd połączenia z internetem!

Najnowszy ALLPlayer, życzymy mało problemów, ale jak jakieś znajdziecie to je naprawimy!


  • Podpisuję się pod wypowiedzią Przedmówcy. I pragnę zauważyć, że już pierwsze Pana zdanie jest kłamstwem! No bo gdzie jest ta reakcja w tym wątku??? Chyba że forum również traktujecie jako spam i nie przejmujecie się zgłaszanymi tu problemami... Ja również, podobnie jak Kolega wspomniał, zmarnowałem 2 dni na szukaniu przyczyny u siebie w systemie, choć zdziwiło mnie, że tak długo trwała awaria serwera (nie było dostępu do strony Allplayera chyba ze 3 dni), więc skojarzyłem, że to raczej problem po Waszej stronie. I zdziwiłem się, że gdy strona znowu ruszya to nie było żadnego komunikatu (choćby zdawkowego "przepraszamy") o awarii, ponieważ problem (opisany wyżej) nadal istniał przez kolejne ok. 2 dni. To świadczy o Waszym stosunku do użytkowników, stąd wszelkie dobre notowania Allplayera na stronach branżowych straciły wiarygodność (przynajmniej w moich oczach).
    Swoją drogą, ja mam ograniczone zaufanie do filtrów spamowych i przed opróżnieniem spamu na wszelki wypadek zawsze sprawdzam czy nie znalazła się tam jakaś prywatna korespondencja. A jeśli nie potraficie poradzić sobie ze spamem to albo go sprawdzajcie, albo usuńcie formularz zgłoszeniowy, żeby sprawa była jasna, by nie czekać naiwnie na jakąkolwiek odpowiedź, a tym bardziej rozwiązanie problemu. Bo najłatwiej wszystko zwalić na spam (to też świadczy o braku profesjonalizmu)!
    Czyli rozumiem, że nie mamy co liczyć na jakieś poważne i wiarygodne wyjaśnienia w poruszonej w wątku kwestii?
    maxwell
    Problem
     
    Posty: 5
    Dołączył(a): 22 kwi 2017, o 20:46



  • Problemem było to że padł nasz serwer w OVH, do tej pory zdarzały się awarie ale trwały do godziny.
    Tym razem padła im ponoć cała szafa i prawie 3 dni nie mieliśmy kompletnie dostępu ani do serwera ani nawet do archiwizacji.
    Nie musze pisać jaki to był dla nas szok i załamka :-(
    Co chwile zapewniano nas że już za chwile będzie działać, ale trwało to jak pisałem nie godziny a w końcu dni.
    Wiemy że codziennie w każdy dzień łączy się z naszym serwerem ALLPlayer chociażby aby poszukać napisów ponad pół miliona osób i wiedzieliśmy że jest to dla nas tragedia ale tym razem naprawdę nic nie mogliśmy zrobić.

    Przepraszamy za trudności i mam nadzieję że kolejne 10 lat nie będzie już takich problemów (+ lepiej jesteśmy teraz na takie problemy przygotowani).
    Avatar użytkownika
    Arczi
    Administrator
     
    Posty: 122
    Dołączył(a): 25 sie 2008, o 15:14



  • Za zaistniałą sytuację przepraszamy. Poważna awaria całej szafy serwerów w OVH spowodowała, że nie działały również nasze strony czy maile. Nie mieliśmy możliwości kontaktu z użytkownikami.
    Maciek
    Pisarz
     
    Posty: 31
    Dołączył(a): 10 paź 2008, o 10:15

Poprzednia strona


Powrót do ALLPlayer 6.9-7.5 - problemy i propozycje...




Informacja
  • Kto przegląda forum
  • Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość